کورتنی
نوشته شده توسط : shitface

چهره های  مگنا معروف ایرانی که هنوز قرص مجرد هستند

 

جسیکا یک ستاره پاپ  قرص و بازیگر معروف است که اگر  قرص درباره بهداشت دهانش بدانید  قرص شوکه می شوید.
.

 

کورتنی کارداشیان.

کورتنی: یکی از اعضای  قرص خانواده ثروتمند ، معروف  قرص کارداشیان همیشه از چیزهای طبیعی ، ارگانیک استفاده می کند. به خصوص وقت غذا خوردن و نگهداری  قرص از بچه ها. کورتنی زمان بچه شیر دادن از  قرص دئودورانت استفاده  قرص نمی کرد و بدنش به قدری بوی بد می داد که  قرص همسرش اسکات دیسیک و  قرص خواهرش کلویی کارداشیان  قرص به آن تذکر می دادند. جالب است که چنین شخصی وقتی خواهرش کیم تولید کننده برند عطر است بوی بد می دهد. البته کلویی فقط به خاطر این که مواد شیمیایی  قرص دئودورانت ها به نوزادش آسیب نرساند این کار را می کرد  قرص و بعد از پایان دوره شیردهی دوباره از دئودورانت استفاده کرد!

.

کورتنی، زمان بچه شیر  قرص دادن از دئودورانت استفاده نمی کرد.
.

 

مهتاب کرامتی

متولد بیست و پنجم مهرماه 1349
وضعیت تاهل: مجرد

این بانوی هنرمند با اشاره به خاطراتش از سریال «زیر آسمان شهر» افزود: شاید نزدیک به دوسال برای این سریال شب تا صبح کار میکردیم. خدا رحمت کند ملک مطیعی را. او هم خیلی برای این کار تلاش می‌کرد، خوشبختانه مردم هم بسیار راضی بودند و تشکر می کردند.

خانم  قرص مهتاب کرامتی تحصیلاتش را در قرص رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی قرص به پایان رساند و درحالی‌که دوره بازیگری می‌دید برای  قرص ایفای نقش هلن در سریال « مردان آنجلس» انتخاب شد. پس از این قرص اثر، کرامتی با «مردی ازجنس بلور»  قرص سعید سهیلی وارد سینما شد.


.

هانیه توسلی

متولد چهاردهم خردادماه 1358

وضعیت تاهل: مجرد

وی با تشکر از همه مردم و هنرمندانی که به دیدنش آمدند، گفت: من اوایل خیلی تنها بودم، پسرم هم ایران نبود اما به خاطر من برگشت. ما زحمت بسیاری کشیدیم امیدوارم این هنرمندان جدید قدردان پیشکسوت ها باشند  و بدانند که چقدر ما تلاش کردیم.





:: برچسب‌ها: کورتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: